PICS. Reclame en de keiharde realiteit
We weten het, hier op GeenStijl zitten louter A1-consumenten. Gefortuneerde boodschappers 20-45 met een goede baan en dito auto + vrouw. Mannen van de wereld die weten hoe je zelf een goede lik mayonaise maakt, hoe je een aardbei frituurt en hoe je een pinot noir drinkt. Mannen, die alles wat ze eten vers kopen en die op de vismarkt aan de kleur van de kieuw kunnen bepalen hoe laat de vis gevangen is. Maar er zijn ook mensen die het qua talent en financiën minder getroffen hebben. Dat zijn de mensen die voor hun dagelijkse boodschappen afhankelijk zijn van de culinaire knekelhuizen Aldi en Lidl. Deze arme mensen zijn in de sociologie ook wel bekend onder de naam: maatschappelijk teleur- gestelden. Bleke, dikke, nerveuze mensen die eten uit blik of een pakje. Met deze mensen komt het nooit weer goed. Ze worden dom gehouden door de paarse broeken van de voedingsindustrie. Hoe? Bekijkt u deze schrijnende voorbeelden van reclame en realiteit van supermarktartikelen HIERRR. Mahlzeit!