Nieuw imago voor overheid
Als je verder denkt... Prachtige slogan, hoor. Werken bij het Rijk, als je verder denkt. De zin hoort bij een nieuwe overheidscampagne die werken bij het Rijk vetcool en buzzable moet maken. Want daar schort het nogal aan. Tja, wat wil je. Usb-sticks die kwijtraken, mivd-diskettes laten slingeren, aivd-dossiers die op straat komen te liggen en rechercheurs met vierdubbele agenda's. Johan Remkes, vader aller rijksambtenaren, denkt vier keer per jaar heel ver. Helemaal naar Thailand, denkt Remkes. Of naar Mexico. Daar waar de meisjes zijn. Maar goed. Nu is er dus een nieuwe campagne. Kost dat grapje? Drie en een half miljoen, meneer. En niet zeuren over dat geld. Rijksambtenaar Remkes kan immers wel een imagoboost gebruiken. Wie trouwens interesse heeft in een vetcoole VVV-bon kan trouwens hierrr terecht. Onthou echter wel dat hacken hetzelfde is als inbreken. Dus handschoentjes aan.