GeenStijl. For a better living
Hallo. Daar zijn we weer. Met de GeenStijl Opvoed Academie. Uw rots in de branding voor een beter leven. Gisteren openden we de aanval op de Senseo, die verderfelijke slootwatercentrale die the sacred art of coffee making reduceert tot een lauwe kroket achter een deurtje van een morsige automatiek. Vandaag hebben we weer iets nieuws op de korrel: De Vrouw. Om precies te zijn: De Vrouw in een Huispak. Wat is een huispak? Nou dit is een HUISPAK. Deze week voor de fabelachtige klantvoordeel-prijs van 9,99 in de aanbieding bij uw Blokkert. Het fenomeen huispak is ook wel bekend onder de namen 'Hoekbankmantelpak', 'Vrouwenavond-smoking' en 'Schuurmannetje' (naar een van de bekendste draagsters: Katja). Ja, lach er maar om. Maar de subliminale boodschap van het product huispak is schrijnend. Dit kledingstuk is een handdoek in de ring der vrouwelijkheid. Met dit huispak zegt De Vrouw in feite: 'menopauze, kom er maar in'. Een huispak is niets anders dan een lijkwade van velours. Kortom; een vrouw in een huispak is feitelijk dood. (Mind you; uit geheim politie onderzoek is gebleken dat in gevallen van partnerdoding circa 82% procent van de slachtoffers een huispak droeg.) Aangezien het een beetje veel werk is om alle Blokker-filialen op te blazen, bij deze een Negatief KoopAdvies, die u aan uw vrouw cq. vriendin MOET doorgeven. Heren van Nederland. Stuur dit plaatje [Handige URL] vandaag nog naar uw levenspartner met de volgende tekst. Dit ding erin, dan ik eruit. Succes, en zo niet. Mik tussen de ogen...