PERSBERICHT GEENSTIJL HOLDING
Naar aanleiding van de stukgelopen onderhandelingen met ceo Bas van W. (18) van mediagigant Dragon Media over opname in zijn mondiale netwerk van kontschoppende sites, heeft de directie van GeenStijl besloten dan zelf maar de wereld te gaan veroveren. Het lanceren van een aantal dochtersites die naadloos aansluiten op de belevingswereld van de bezoeker van GeenStijl is de start van de realisatie van de ambitieuze plannen. Hoewel het gerucht al een tijd de ronde deed, kunnen we het nu eindelijk bevestigen: de jonge, dynamische weblog zit inderdaad ook achter huismannen.nl, het informatieve platform voor de actieve huisman. Ceo Herr Fleischbaum is enthousiast over de reeds nu al zeer succesvolle dochtersite. "We merken dat de huisman van vandaag de behoefte heeft met andere huismannen van gedachten te wisselen. Omdat we daarnaast ook vanuit de maatschappij een groeiende belangstelling signaleerden voor de huisman, leek de tijd ons rijp voor deze nieuwe site." Nieuwe dochtersites zijn in ontwikkeling, maar uiteraard neemt de directie suggesties van bezoekers ook serieus in overweging. Onderaan de indexpagina van de site vindt u een foto van de redactie van GeenStijl, welke voor publicitaire doeleinden gebruikt mag worden. Van links naar rechts: MarlboroMan, Sergeant Hartman, Rombo. Gehurkt: Herr Fleischbaum (ceo). RaceKever kon wegens vakantie niet bij de fotosessie aanwezig zijn.