Zeau. Die is goed met slogans!
Hoera! Weer een internetverkiezing. We mogen ditmaal stemmen op de Beste Slagzin van Nederland. Slagzinnen (ook wel slogans) zijn ontzettend belangrijk. Daarmee kun je als bedrijf een stukje corporate identity naar buiten toe communiceren. Neem bijvoorbeeld 'Even Apeldoorn bellen', van die bekende telefoonmaatschappij uit Apeldoorn. Of 'Vlees, mevrouw. U weet wel waarom' van die Postbus51 campagne om vrouwen weer achter het aanrecht te krijgen. En natuurlijk ook 'Vier Uur. Cup-a-Soup', waarmee werd aangeduid dat het tijd is voor een verkwikkend webcamfilmpje. Sommige slagzinnen zijn onverwoestbaar en onvergetelijk. En terecht. Om nu voor eens en voor altijd uit te maken wat de beste slagzin van Nederland is, is er een internetverkiezing uit geschreven. Lang leve de internetdemocratie! Bindend stemadvies van de GeenStijl Slogan Commissie. Wij van WC-Eend adviseren WC-eend.