Adverteerdersbellen met Rianne Herpesberger
Nog een reden om Dumpertreeten te kijken: NSB Handelsblaat vindt het kut. Betere reclame kun je niet krijgen. En over reclame gesproken: NSB Handelsblad vindt Dumpertreeten zó erg, dat ze "in kaart willen brengen" #wiebetaaltvoorDumpertReeten. Rianne Herpesberger of hoe heet dat brabbelende E-nummer vindt Dumpertreeten "seksistisch, racistisch en haatdragend" maar dat komt dus vooral omdat het meiske er geen reedt van snapt. Dumpertreeten is groter alsdan alle kijkcijfers van NPO3 bij elkaar opgeteld omdat het de twee beste dingen van internet combineert: leedvermaak & puberale opinielol. En dat dan met een vleugje damesreeten. Dames die voor aflevering 100 overigens keurig bij een castingbureau besteld werden en netjes zijn betaald voor hun diensten. "Het kan zo in de tekstboeken over hoe vrouwen te objectiveren", zegt Herpesberger maar ze vergeet daarbij even te controleren bij de zes - overigens superleuke - meisjes in kwestie wat ze er ZELF van vinden. Over objectiveren en tot hersenloze koeien zonder eigen wil & mening reduceren gesproken, Rianne! Enfin. Dat je het uiterste succesvolle Dumpertreetenformat niet leuk vindt of niet snapt, dikke prima. Hoe meer droogsloten die komen zuurzeuren, hoe leuker wij het vinden. Maar dat adverteerdersbellen, dat is van een extreem deugneuzerige sneuheid, daar kunnen we echt maar één snoeihard oordeel over vellen: NUL REETEN! Met de groetjes van Quid, Van Leeuwen & Nick z'n dikke moeder.