HORRORRAPPORT toont aan: integratie mislukt
Linkse indoctrinatie begint niet op uw universiteit, maar is al volle bak aanwezig in het basis- en voortgezet onderwijs. In een onderwijsonderzoek blijkt dat een deel van de leraren gevoelige onderwerpen vermijdt. Vijf procent van de respondenten in het basisonderwijs geeft aan dat op de eigen school bepaalde onderwerpen niet meer met de leerlingen kunnen worden besproken als gevolg van toenemende segregatie. In de vier grote steden is dat gemiddeld veertien procent. Ja mensen, de aanwezigheid van moslimkleutertjes en moslimkindjes is voor een deel van de meesters en juffen reden om de boel eens flink aan te passen. Homoseksualiteit? Taboe in sommige landen en kindertjes met een achtergrond uit die landen laten we lekker in de waan dat het verderfelijk is. Nederlandse normen en waarden bijbrengen over homoseksualiteit, tut tut, dat moeten we natuurlijk niet willen: we laten papa en mama, die toch al zo verschrikkelijk goed geïntegreerd zijn in Nederland, de teneur wel bepalen. Religie en geloof met nadruk op islamisering en IS? Verboten in de schoolklas! Islam is de religie van de vrede. Je kan het een kind natuurlijk niet aandoen om naast pais en vree-indoctrinatie uit eigen moskee wat kritische puntjes aan te stippen; dat gehersenspoelde volidioten koppen afhakken en minderjarigen de trekker laten overhalen om het woord van de vrede te verspreiden. Gebeurt niet, bestaat niet, geen discussie mogelijk. Aanslagen en terrorisme? Niet oké om afgrijselijke gebeurtenissen af te keuren en te bespreken in het klaslokaal. Goed, Londen, Brussel, Parijs, Nice, Istanbul
. Misschien is het wel gebeurd, maar stél, stél dat het al zo is, dan heeft het natuurlijk geen nut krankzinnige islamitische moordmachines aan te wijzen. We zeggen gewoon NIKS. Alles voor de pax van het klaslokaal. Slavernij en Zwarte Piet? Nope. Geen discussie over hoe zwarte mensen werden verhandeld door blanke mensen, geen discussie over hoe een kinderfeest behoort tot Nederlandse cultuur en geen discussie over het hoe en waarom sommige mensen Pietje willen wegjorissen. En zo creëren we in Nederland dus een gemeenschap van angsthazen en wegkijkers, waar niemand durft te zeggen waar het op staat en waar kritiekloos jaknikken als de norm wordt gezien. Ondertussen blijkt uit het schrikrapport wel dat docenten en schoolleiders merken dat de INTEGRATIE FALIEKANT FAALT. Kinderen van niet-westerse cultuur 'klitten samen', willen niet met autochtone kindjes spelen, allochtone ouders hersenspoelen kindjes zelf wel, onwil om te integreren
Gelukkig denkt een derde dat het wel goed komt met de integratie. Het komt wel goed. Komt. Wel. Goed. O ja, Kamerleden reageren op het onderzoek met woorden als 'dramatisch', 'heftig' en 'ronduit zorgelijk'. Nou, dan weet je het wel.
Waar ligt het aan? M.n. verschillen westerse- en niet-westerse normen en waarden, rol van religie en onwil om te integreren pic.twitter.com/dY1DsPP9e2
— Sywert van Lienden (@Sywert) February 1, 2017