Revolutie bij NS: reiziger krijgt prioriteit
NS-topman Timo Huges heeft een briljant concept ontwikkeld. Het vervoersbedrijf NS zou meer prioriteit moeten leggen bij de reiziger. Sterker nog, eigenlijk zou het bedrijf zich volledig moeten richten op de reiziger. Wow. Wat is dit voor bizar concept? De reiziger? Op de eerste plek zetten? Vertel ons meer! "De reputatie van de NS moet beter. Er moeten minder overvolle treinen zijn, op sommige trajecten moet de punctualiteit omhoog en ook is het nodig het financieel rendement te verhogen." Aldus Timo Huges vorige week tegen een kudde belangrijke NS-bobo's. Goh. Zoals het de NS betaamt komt dit inzicht met enige vertraging, maar we zijn blij dat de trein eindelijk het station der gezond verstand binnen komt rijden. Kijk, voormalige NS-lul Bert Meerstadt, zo kan het ook. Met je riante beloning voor al je faals. Bert Meerstadt is zo'n grootheidswaanzinnige narcist die zichzelf de hele dag zou pijpen als hij niet zo druk bezig was met het graaien van geld over de rug van reizigers en personeel. Fyra? Meerstadt. We vinden Timo de Tank Engine nu al beter, leuker en slimmer. De NS nooit meer vertraging! Geen winterdienstregeling meer! Vlammenwerpers op de locomotieven om de blaadjes op de rails en de bevroren wissels te overwinnen! Iedereen 1e klas! Geen veewagenpraktijken meer qua vol! Geen stoelen meer die rieken naar de opgedroogde urine van oude vrouwtjes met lekkende incontinentieslip! Alleen nog maar conducteurs die sympathieke grapjes maken tijdens de omroepberichten! Vouwfietsen verboten! Gratis bier! Wat een revolutionair concept, als je core business is om reizigers te vervoeren het die reizigers zo comfortabel, makkelijk en relaxt mogelijk maken. Die Timo, die snapt dingen. Lang leve de NS!