STEMMEN! Meest irritante reclame van 2011
Amerika heeft Jacky Kennedy. Frankrijk heeft de Mona Lisa. Engeland heeft Page 3-meisjes. En Nederland? Nederland heeft Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame. Elk land krijgt de godin die het verdient. Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame is de magnifieke muze van paarsenbroekland. De Jeanne d'Arc van de supermarktreclames. Het mooiste stuk vet lillend vlees wat ooit op de Nederlandse televisie te aanschouwen was. Verzwolg met haar acteerprestaties die Harry Piekema in één hap. Tevens de Rick Roll van de Lage Landen en matriarch van de beste Nederlanderse internetmemes van 2011. Tijd om Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame de eer te brengen die haar toekomt. VolendamTV Radar heeft namelijk haar jaarlijkse online verkiezing klaar staan om te kapen: de meest irritante reclame van 2011 en de meest irritante BN'er in een reclame van 2011. En wat zien we daar bovenuit steken als een olifant in een bak vol puppies? Precies, Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame in de categorie meest irritante reclame van 2011. Met daarin de glansrol van Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame. Tijd voor het ouderwets stenende GS-legioen om Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame voor eens en voor altijd de geschiedenisboeken in te klikken. Bindend roze stemadvies: KLIKKEN OP DE PLUSRECLAME! Wat betreft meest irritante BN'er in een reclame, kijk maar wat u doet. Wat krijgt u er voor terug? Als Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame wint, doen wij een slotje op grappen over Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame. Dan is het klaar. Over. Voorbij. Nemen we afscheid van een internetdynastie, een online legende, een troltastische winning streak. Erewoord, beloofd en we zweren het op de bolle ogen van Het Dikke Wijf Uit De Plus Reclame. Wint ze niet, dan gaan we heel 2012 nog door. Omdat het kan. Een beter internet begint bij uzelf. Zegt het voort. STEMMEN!