Beautyblogs: de Uggs van het internet
Er is een deel van het internet waar u nog nooit geweest bent. Een soort sub-internet. Dat is de wereld van de beautyblogs. Zoals heel het internet er uit zou zien als Yvon 'Zacht van Kracht' Jaspers dictator wordt in dit land. Onzekere Grazia-meisjes die een miljoenmiljard euro per dag verdienen door zich te hoereren aan de cosmetische industrie. Even voorstellen. Dit is Mascha. Zij is van Beautygloss. Trekt meer clicks dan VI.nl in een maand, in haar eentje. Zo'n meisje dat in staat is haar hamster Nommie te noemen. Oh, wacht. Een hamster als surrogaatvriendje, omdat haar echte 'mannetje' verkoper is bij de MediaMarkt, of iets anders lulligs. Gaan we naar Serena, van Beautylab. Met dit soort tuttebellen-video's over puisten een groter maandelijks inkomen cashen dan de meeste reaguurders hier. Dat is een talent. Dan is er nog Cynthia. Zij houdt Miss Lipgloss bij. Het type meisje dat jaloers wordt als bijvoorbeeld Serena van Beautylab met haar broer neuqsekst en ook een populaire beautyblogger wordt. Om maar wat te noemen. Check dit pruillip-topic over hoe ze van een onzeker meisje met een complex uitgroeide tot een onzeker meisje met een complex die daar succesvol mee werd. Dankzij een blog. En WeightWatchers. Wat een wondere wereld vol chagrijnig gegleuf en menstrueel gemier, die beautyblogs. Beautyblogs zijn voor internet wat Uggs en een jumpsuit zijn voor een lekker wijf. En cup A. Totale afknapper. Maar goed, niet stuk slopen, deze scene. Infiltreren, trollen en parelduiken, voor de LOLZ. Wijzelf onderhouden al een paar jaar onder pseudoniem een succesvol beautyblog (één van de grotere) voor het pretplezier dat het oplevert. En het geld. We kunnen het iedereen aanraden.