Foutje. TCA maakt taxiklachten openbaar

Volgende gedupeerde is Mary Jones. Zo emotioneel dat ze er de capslock voor aan zet: "YOU FUCKING SUCK - AND I WOULD NEVER USE YOU YOU FUCKING BASTARDS!!!!!". Duidelijk, hier is sprake van een negatieve consument beleving. Het Park Plaza Hotel pakt het constructiever aan, en zet Duty Manager Kim in om nog wat geld bij TCA los te peuteren: "Meneer gaf aan dat de gasten hem 100,00 verschuldigd waren (voor een rit van normaliter rond de 35,00 waar de gasten ook van op de hoogte waren), gasten gaven aan dit niet te willen betalen waarop taxichauffeur hun aangaf uit te stappen op de snelweg". Ook Natalia is d'r helemaal klaar mee, nadat ze haar feestje plons in het water zag vallen: "I talked with your operator for around 30 minutes, and no result! The group of children was separated, the event (which was paid) was ruined.". Maar gelukkig zitten er ook dolenthousiaste sollicitatiebrieven tussen al die terugkoppeling en leermomenten. Van ambitieuze taxichauffeurs van de toekomst. Succes Khalil! Uitsmijter: "He got off the car and started to insult me, abusing me verbally and then physically when he pushed me, by saying: "next time I see you I will KILL you". Zelf doornavigeren in de klachtengalore met "Previous Submission" en "Next Submission". TCA, de complimenten.