
Hallo, daar is ze weer! Het merk Myra Koomen (CDA) uit Enschede verlaat voor één keer haar goudkleurige soft tone wereld om in het geweer te komen tegen het ongebreidelde internetgeweld dat haar ten deel is gevallen. Ja, wat zullen we nou krijgen! Draai je met een 9-koppig
productieteam en diverse sponsoren een fijnbesnaard
promotiefilmpje over jezelf in elkaar, gaat dat lompe internetvolk er mee aan de haal. Michiel Eijsbouts maakte
deze hilarische parodie op Myra's filmhuisklassieker, inclusief levenswijsheden en beschouwingen over Pluskut door Conny Koomen. Maar dat
MAG dus helemaal niet van Myra. Haar filmpje is om van te genieten en bij te huilen, niet om grappen over te maken. Of Eijsbouts een en ander even heul gauw offline wil halen want anders zwaait er wat.
Mocht de door u gemaakte versie van mijn montage morgen nog op uw site te vinden zijn, zal ik mij beraden over de volgende te nemen stappen (
mirror) aldus Myra's persoonlijke imagobeheerster
Merel ten Elzen. Nou Merel, kom maar door dan. Of om met Myra's woorden te spreken:
'Ja, ga maar dames!'