Bindend stemadvies: we gaan in watermanagement
Ha leuk, een online stemming. Leren ze het nou nooit vraag je af? Want na swaffelen als woord van het jaar gaan we zo vlak voor kerstmis nog maar eens een bindend stemadvies afgeven. Waarom? Gewoon omdat het kan en omdat het leuk is een paarse broek een hak te zetten. Want hoe dom kun je zijn een persbericht uit te sturen met als boodschap dat consumenten zelf een nieuwe smaak mogen bedenken. Hebben ze ook ooit bij Doritos geprobeerd, hetgeen erin resulteerde dat wij gedurende anderhalf jaar onze eigen chips in de schappen hadden liggen. Blijkbaar hebben we te maken met een marketingmanager die nog niet zo goed bekend is met het medium internet. Dus hebben wij maar even het bronwater met het label GeenStijl aangemaakt. We gaan de watermarkt veroveren. Dus beste Sourcy, doe die 10.000 flessen vocht maar alvast opsturen. Dit is wat wij noemen een gelopen koers. Doet u maar met een vleugje kamelenteen, in stijlloos roze graag...