GeenStijl genomineerd voor Paarse Broeken Award
Kijk, nu tellen we echt mee. We zijn namelijk genomineerd voor de prestigieuze NIMA Marketing Jaarprijs. Geen idee wat dat precies inhoudt, maar het schijnt de natte droom te zijn van iedere paarse broek in dit land. En diezelfde paarse broeken hebben afgelopen maand hun stem mogen uitbrengen op de in hun ogen beste marketingconcepten van Nederland. Logisch dus dat je dan GeenStijl noemt. Maar dan ben je er nog niet, want een deskundige jury heeft zich vervolgens over de inzendingen gebogen en per categorie de genomineerden bepaald. Enfin, wij zijn er weer bij en dat is pri-hi-ma! We citeren even uit het ons toegezonden juryrapport: "Het genomineerde GeenStijl is erin geslaagd om persoonlijk en klantgericht te blijven terwijl het merk tegelijkertijd is uitgegroeid tot één van de grootste internet titels op de Nederlandse markt. GeenStijl is niet bang om innovatief bezig te zijn en heeft dat bewezen met de introductie van baanbrekende concepten, zoals Dumpert, GeenStijl.TV en de overname van Sp!ts. Het weblog toont daarmee lef en durf. Daarnaast houdt GeenStijl vast aan haar eigen overtuigingen en is daarmee uiterst succesvol." U begrijpt dat wij natuurlijk aangenaam verrast zijn door zoveel warme woordjes. Professor Hoxha, onze Multilul-directeur en tevens securityofficer, vertrouwenspersoon, voorzitter van de OR en CTO: "Wij zijn erg trots op deze nominatie. GeenStijl is een waanzinnig mooi bedrijf om voor te werken. We bedrijven echt marketing en combineren continuïteit met échte innovatie. Dichtbij, betrokken en innovatief. Maar het zijn uiteindelijk de bezoekers die ons laten winnen." Twee hobbels zijn er nog te nemen. Een plan dat wij maatschappelijk duurzaam ondernemen CHECK! En de jury ervan zien te overtuigen dat wij als organisatie nog nooit in opspraak zijn geweest. *kuch* Iemand voor die laatste eis misschien een creatief paarse broeken ideetje?