
Dieptriest bericht uit de sales en marketingwereld. Twitter, dé hangout voor microbloggende
Sansevieria-freaks met vierkante brillen, is niet meer. Kaltgestellt. Doodgeschreven. Weggestemd door de eigen doelgroep. Tijdens de gezaghebbende
flop-sessies van de Vea in Felix Meritis in Amsterdam waren alle toegestroomde zonnebankhomo's in streepjesoverhemden het erover eens: Twitter
zuigt. Nu riep GeenStijl zulks al direct na de lancering in 2006. Maar desondanks zien we de teloorgang van dit prachtige initiatief als een verlies. Doodzonde van zo'n innovatieve mediamix van potentiele interactiviteit die óók nog eens gemonitord kan worden. Bovendien. Hoe houden we nu voortaan onze gewaardeerde concullega's in de smiezen? Nooit meer Jaap Stronks:
"Ik ben even schijten - 23 minutes ago from Jaap". Afgelopen met Vincent Evers:
"Gisteren de vissenkom schoongemaakt. Weer geen reactie van Bluppie - about 14 hours ago from Vincent". En hoe denkt oppertwitteraar Francisco van Jole nu ooit zijn gestolen
driewieler weer terug te krijgen? Allemaal vragen. Maar ondertussen zitten alle 4.000 dolenthousiaste contributers maar mooi met de handen in het rare haar. Wees vandaag dus extra lief voor de Twitteraar. Ze hebben het al zo
moeilijk..
UPDATE: En de eerste paarse broek
zit op de kast.