FOTO. Poepduur decor NOS Journaal uitgelekt
De NOS heeft het journaal een facelift gegeven. Het design heeft de naam Dark Red Thunderstruck Swag Chic gekregen van hoofdredacteur Marcel Gelauff. In het kader van concurrentievervalsing heeft de NOS besloten een hele sloot publiek geld te besteden aan nieuwe lampjes, nieuwe lichtjes en nieuwe verfjes. Gewoon. Daarom. Toch uw geld. Bezuinigen is voor burgertrutjes, aldus Gelauff, spenderen die belastingcenten. Overal peperdure schermen, losjes rondwandelende presentatoren en sfeerverlichting die schijnt met het licht van duizend zonnen, dat is de nieuwe stijl van het NOS journaal vanaf zondag aanstaande. In het kader van moderner, menselijker en megalomaner. Dit is de NOS die CNN naspeelt met uw geld. Terwijl het gewoon het voorlezen van NU.nl is met begeleidend beeldmateriaal. Maar nee, de NOS wil groots en laat dus voor een hele zwik euro's een nieuwe leader ontwerpen die niks meer is dan een gestileerde copy-paste van het Oog van Sauron. En hoe duur dat allemaal bij elkaar is? Wij hebben er even wat prijskaartjes aangehangen. Kijk en huiver naar de Wallpaper des Subsidiehedonisme FOTO!