Thomas Acda blijkt HELE goedkope hoer
Kijkt u even rustig naar deze tweet van Dit Was Het Nieuws-icoon en nasale liedjeszingert Thomas Acda. Woorden als 'nietszeggend', 'boeie', 'nou en' en 'block!!!' komen het eerste in ons op als we het ding zouden moeten omschrijven. Maar daar zit Thomas dus helemaal niet mee. Die heeft namelijk wel mooi keiharde euro's verdiend met zijn stomme #doodslag tweetje zo bleek vanmiddag. In de wereld van de sneue poldersterretjes is soapie en 'ondernemer' (ROFL) Dirk Zeelenberg koning en betaalt hij zijn BN'er-collegaatjes voor het twitteren van iets positiefs over een of andere kudtfilm. Gaat dat om veel geld? Mwah. Een euro of 200 in het geval van hoertje Acda. Maar dat is met slechts 54k volgers dan ook een hele goedkope hoer hoor. Zeg maar het tippelsegment. Net zoals de altijd verschillige moppentapper Peter Heerschop. 925 ontdekte dat hij naast goedkoop ook nog eens gruwelijk dom is, want omdat hij met zijn stomme kop de hashtag vergat moest hij voor straf nóg een keertje op de knieën en zeggen dat Doodslag echt een hele leuke film is. Kan het triester? Gelukkig kent de grachtengordel ook echte elite hoeren. Zoals de RTL4 lachband Jeroen van Koningsbrugge en het eeuwige DWDD-zuchtmeisje Carice van Houten. Voor 300 euro zijn ze van u, kunt u er mee doen wat u wil. Wel opletten voor die Caries, want deze hoer ontwikkelt de laatste tijd nogal een eigen willetje. Zo houdt ze er bijvoorbeeld van om lekker wazig te doen als ze de poen al binnen heeft. En zo werkt reclame natuurlijk niet! Stukje wederhoor tot slot: zowel fopondernemer Dirk Zeelenberg als zijn harem ontkennen alles. Zouden wij ook doen. Oh, en wie is de mediahoer die zich te goed voelde voor falende pooier Dirk en dus weigerde? Jort Kelder.