De GeenStijl Chocoladeletter Challenge
Sinterklaas is jarig. Zet hem op de pot. U zult het inmiddels gemerkt hebben in uw buurtsuper. De chocoladeletters worden weer met containers vol de winkels binnengereden, alwaar de cacao-lekkernijen schitterend mooi gedisplayed worden in extraspeciale standys vlakbij de kassa's. Opdat u als consument maar zoveel mogelijk chocoladeletters koopt. Is toch prima? Want goed voor de economie. Bovendien zijn chocoladeletters L.E.U.K. Want met chocoladeletters kun je woorden maken. Gekke woorden, stomme woorden, rare woorden en vieze woorden. H.O.E.R. is redelijk populair in de supermarkt. En A.N.U.S. komt ook vrij vaak voor. Dat kan creatiever! Uw opdracht: rangschik in uw Appie, Dirk, Jumbo, Lidl enzovoorts de chocoladeletters op een stijlloze manier, maak er een gsm-picca van & stuur uw briljante chocoletterwoord naar Dumpert. Uitslag en prijsuitreiking op 5 december. S.U.C.C.E.S.